הייתי בן 16 ובכיתה י'. הסתובבנו הרבה מאז שאבי היה בצבא. הוא פרש כמה שנים קודם לכן והורי החליטו לפרוש במיאמי. גרנו בווסט קנדל, פרבר, ולמדתי בתיכון סאנסט.

בשנים הראשונות שלי במיאמי הייתי קצת ביישנית ולא התאמתי. רוב הילדים בבית הספר היו לטיניים. שני ההורים שלי היו ממוצא רוסי. תמיד הייתי הרבה יותר גבוה (וחיוור) מהבנות האחרות. הייתי כבר 5'8" כשהתחלתי את התיכון. לפעמים הם היו לועגים לי כי נראיתי כמו אישה בוגרת בזמן שהם עדיין נראו כמו ילדים.

כשנכנסתי לתיכון, התחלתי לצאת קצת מהקונכייה שלי והיה לי שלב קצת מרדני, אולי מונע על ידי הורמונים בגיל ההתבגרות. התחלתי לחבק להיראות קצת יותר מבוגרת, והתחלתי להתלבש מאוד סקסי ולנסות להתנהג מבוגרת יותר. התחלתי לעשן כי חשבתי שזה גרם לי להיראות מבוגרת וסקסית.

התחלתי לקבל קצת מוניטין של ילדה רעה בבית הספר בגלל איך שהתלבשתי והתאפרתי. אבל זה היה לגמרי לא ראוי, מכיוון שעדיין הייתי בתולה. לא לומר שלא הייתי סקרן לגבי סקס, כי בהחלט הייתי. פינטזתי על זה הרבה! אוננות הפכה לתחביב לילי.

החברות הכי טובות שלי היו פרננדה, איזבל ואלחנדרה. תמיד בילינו ביחד. כשהיינו יוצאים, יכולתי לפעמים לקנות לנו סיגריות ואלכוהול בלי שיקלפו אותי.

לפעמים, היינו הולכים לבית של איזבל ומסתובבים. הוריה היו גרושים והיא גרה עם אביה, דניאל. הוא היה נראה טוב מאוד! אלחנדרה היא שאמרה את זה לראשונה. בילינו במרפסת האחורית ודניאל בדיוק חזר מהעבודה. היא אמרה "אייסה, אבא שלך לוהט!"

"כן הוא כן" צלצלתי.

איסה נראתה מבועתת ואמרה "שתוק אתם!"

אהבנו ללכת לבית שלה כי דניאל היה "אבא מגניב" ונתן לנו לעשות מה שרצינו, ולהישאר כמה שרצינו. באותו זמן, חשבתי שהוא היה הרבה יותר מבוגר, אבל אני חושב שהוא היה רק ​​בשנות השלושים המאוחרות לחייו.

הרבה פעמים היינו מפלרטטים עם דניאל רק כדי להקניט את איזבל. היא הייתה מתעצבנת כל כך ומכשנת באצבעה ונוזפת בנו בספרדית. אף פעם לא ידעתי מה היא אומרת, אבל זה היה מצחיק. דניאל היה כל כך נבוך שהוא הפך לאדום סלק.

פעם אחת התקרבתי מאחוריו וחיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה גדולה על הלחי. היה לנו כיף לראות כמה זמן הוא הסתובב בבית עם השפתון האדום שלי על הלחי שלו. צחקנו ללא שליטה.

ככל שעבר הזמן, הייתי תופס אותו בוהה בי הרבה. אהבתי את תשומת הלב. הייתי מתלבש כדי להשוויץ ברגליים הדקות הארוכות שלי רק כדי לגרום לו לבהות בהן.

לילה אחד עמדנו כולנו להיפגש בבית של איסה ולבלות. הגעתי לשם בדיוק בשעה 19:00 כפי שסוכם, אבל רק דניאל היה שם. הוא פתח את הדלת "היי קורטני, תיכנסי", הוא אמר, "אייסה לא כאן, היא עם אמא שלה וצריכה להיות כאן בקרוב. אתה מוזמן לחכות."

היה לו שולחן ביליארד בסלון שלו ושתה בירה, כנראה אחת מתוך כמה, בעודו עשה כמה צילומי ביליארד בעצמו. נשענתי על השולחן והתבוננתי בו. "רוצה לשחק משחק" הוא שואל.

"אני לא יודע איך" אני עונה בביישנות.

"בכלל לא??… אתה יודע לירות?" הוא שואל.

"לא, מעולם לא ניסיתי" אני אומר.

הוא עומד באותו צד שאני נמצא בו ומדגים, "תחזיק את זה ככה, יד אחת על השולחן", הוא עושה זריקה. "הנה קח את הכוונה."

אני לוקח אותו ומחזיק אותו במבוכה. "שים את ידך השמאלית על השולחן" הוא מורה.

הנחתי את ידי על השולחן והוא מתקרב אליי. הוא מניח את זרועותיו סביבי ומניח את הרמז לידיי בצורה הנכונה.

הוא מניח את ידיו על שלי ואנחנו מתכופפים מעט על השולחן. הוא מנחה אותי לעשות זריקה. "תראה, בדיוק ככה." הוא אומר. בתור נערה צעירה וחרמנית, אני מודעת היטב לאופן שבו הוא נוגע בי, ואיך החלק הקדמי של הג'ינס שלו מצחצח לי את התחת.

הוא מניח את ידו על המותניים שלי "זוז לכאן, ננסה עוד אחד." אני נרגש מהמגע שלו. אני מאוד נהנה מתשומת הלב שהוא נותן לי.

אנחנו עושים עוד כמה זריקות כאלה, החזית שלו לגב שלי. ואז אני מנסה אחד לבד, מחטיא לחלוטין את הזריקה. הוא עומד מאחורי עדיין בקושי נוגע, ידיו על המותניים שלי. "איך זה?" אני שואל.

"אתה תקבל את זה, זה דורש תרגול."

אני שם לב שהוא עדיין מחזיק אותי במותניים בשתי ידיים. מזיז בעדינות את ידיו על העור החשוף שלי. אני לובש קרופ טופ. המותניים והבטן שלי חשופות, כמו שהיה אז הסגנון.

אני חושב לנסות עוד זריקה, אבל אני לא רוצה לזוז. אני מרגישה את נשימתו איטית וכבדה על צווארי. השפתיים שלו כמעט נוגעות בו. הוא מעביר את ידו הימנית למטה על הירכיים שלי כמעט על התחת שלי. הגוף שלו בקושי נוגע בשלי.

אני לא יודע למה עשיתי את זה, זה היה כמו אינסטינקט ראשוני, לחצתי בעדינות את התחת שלי לאחור מעט אל המפשעה שלו. כשחוש זאת, הוא מושך בעדינות את ירכיי מעט לאחור, לוחץ את הבליטה שלו ממש בין לחיי ישבני. אני נושכת את שפתיי במחשבה על העובדה שהפין שלו נמצא כעת במרחק של רק 4 שכבות של בגדים מהנרתיק הבתולי שלי!

אנחנו נשארים ככה כמה שניות. טוחנים בעדינות מעט אחד על השני. ואז הוא מסובב אותי מולו. הוא מחזיק אותי חזק סביב המותניים ומושך אותי קרוב. עם העקבים שלי, אנחנו באותו גובה. השפתיים שלו כל כך קרובות לשלי. אני מרגישה את נשימתו הכבדה על פניי. אני יכול להריח את הבירה מהנשימה שלו.

לאט לאט השפתיים שלו מתחילות לגעת בשפתי. מתנשקים בעדינות ובחושניות. השפתיים שלו מנחות את שלי להעתיק את תנועותיו. השפתיים שלו רכות וחמות. הוא מחזיק אותי חזק אליו. אני יכול להרגיש את הבליטה שלו מול התל שלי. הנשיקה שלו מחשמלת. כל מה שאני יכול לחשוב עליו זה איך השפתיים שלו מרגישות נגד שלי. הוא מחליק את ידיו אל התחת שלי ולוחץ אותו בחוזקה. בביישנות, אני מחליק את ידי מטה אל קדמת הג'ינס שלו. הוא מחליק את הלשון שלו לתוך הפה שלי רק קצת. אני מרגיש בעדינות את הבליטה שלו, אני יכול להרגיש את קווי המתאר של איבר המין שלו דרך הג'ינס שלו! זה כל כך מוצק, חייבת להיות לו זקפה! זו הייתה הפעם הראשונה שאי פעם הרגשתי איבר מינו של גבר!

בדיוק אז, מכונית נכנסת לחניה. דניאל שומע את זה, משחרר אותי וחוזר לאחור. "אני מצטער!" הוא קורא, מבט של בהלה על פניו. הוא ממהר להיכנס לשירותים.

כמה שניות לאחר מכן איסה פותחת את הדלת ונכנסת פנימה. אני מברך אותה "היי איסה", מחייך.

"היי קורטני! דייקן כרגיל!", אנחנו מתנשקים על הלחי.

דניאל יוצא מהשירותים. הוקל לי לראות שהוא דאג שלא יהיה שום שפתון שלי על השפתיים שלו. "היי מותק", הוא אומר לאיסה בעצבנות.

הבנות האחרות מגיעות, ואנחנו מבלים בסלון. דניאל מביא לנו צ'יפס ומשקאות מוגזים. אני שם לב בכל פעם שהוא נכנס לחדר, הוא מנסה לא להסתכל עליי. הוא נראה עצבני בעליל.

אני מנסה להתרועע עם החברים שלי, אבל רוב הזמן כל מה שאני יכול לחשוב עליו זה איך אבא של איסה נישק אותי ואיך הרגשתי את צורת הפין שלו.

נהיה מאוחר ואנחנו מחליטים ללכת כולנו הביתה. כשכולנו עוזבים, דניאל מביט בי בחיוך עצבני.

אני חוזר הביתה ומתכונן לשינה. שכבתי שם ונזכרתי בנשיקה ואיך הגוף של דניאל הרגיש נגדי. אני מתחיל לחקור את הגוף שלי, מדמיין אותו הולך רחוק יותר. אני זוכר איך איבר מינו הרגיש ומפנטז על איך הוא עשוי להיראות. אני נהנה מאורגזמה נעימה ונרדם.

כמה ימים לאחר מכן, אנחנו נפגשים בביתו של איסה ומתכננים ללכת לקולנוע. דניאל מסיע אותנו. אנחנו קונים את הכרטיסים שלנו ועומדים כמה דקות מחוץ לתיאטרון. אחד מעמיתיו לעבודה של דניאל רואה אותו וניגש. הם מחליפים ברכות, ואז הבחור אומר "האם זו אשתך?", מחווה לעברי.

"הו, לא, זה החבר של הבת שלי", עונה דניאל. הבנות מצחקקות.

אחרי שהבחור מתרחק, אנחנו מחליטים ללכת לתיאטרון. איסה אומרת לי "קדימה אמא!" כולנו מצחקקים. דניאל מסמיק. מעניין מה הבנות היו חושבות אילו ידעו שהוא נישק אותי!

בתיאטרון אני יושב ליד דניאל. אני מפנטז שאני אשתו, ואנחנו לוקחים את הבנות שלנו לקולנוע. אני יושב הכי קרוב אליו שאני יכול בלי שזה ייראה מובן מאליו. הוא מקרב את רגלו כך שהרגליים שלנו נוגעות.

מדי פעם הייתי מזיז מעט את הרגל שלי, משפשף אותה בשלו. הסתכלתי למטה על המפשעה שלו. זה היה חשוך, אבל זה נראה חזק כאילו יש לו זקפה! לא שמתי לב יותר מדי לסרט. פשוט פינטזתי שהוא ישכב עליי, עושה איתי אהבה. הרמתי את מבטי אל פניו ותפסתי אותו מסתכל על רגליי.

זה גרם לי להרגיש ממש טוב לדעת שהוא רוצה אותי. ההורמונים בגיל ההתבגרות שלי עלו! הוא הפך לקראש החדש שלי. בשאר הסרט פשוט ישבתי וניסיתי לחשוב איך אני אסתדר איתו לבד.

 

הסרט מסתיים ואנחנו עוזבים את התיאטרון ונוסעים חזרה לביתו של איסה. אנחנו מבלים שעה בשיחה על הסרט בסלון. כשהגיע הזמן ללכת, בנוחות שכחתי את הז'קט שלי והשארתי אותו על הספה. אני נוסע הביתה, שמח שהתוכנית הקטנה שלי יצאה לפועל! ידעתי שאיסה מבלה את סופי השבוע בבית אמה, ודניאל יהיה שם לבד כל היום למחרת.

מחר מגיע הבוקר. אני מגלח את הרגליים ואת רוב הערווה שלי. לבשתי את תחתוני הסאטן הוורוד והסקסי ביותר שלי. חצאית לייקרה שחורה צמודה. אני לובשת חזיית פוש אפ וחתך נמוך מאוד עם הרבה מחשופים. אני מסתכל במראה ואני מרגיש מאוד מרוצה שאני נראה מבוגר וסקסי. אני גם שם קצת מהבושם של אמא שלי, ושאלתי את נעלי העקב שלה.

אני נוסע לבית של איסה ודופק בדלת. דניאל עונה. מופתע לראות אותי הוא אומר "היי קורטני! אממ…איזה לא בבית, היא בבית של אמא שלה." "אני יודע, השארתי את הז'קט שלי כאן אני חושב. יש לך את זה?" "הו כן, זה כאן, כנסו" הוא אומר.

אני נכנסת ועומדת שם כשהוא מחפש את הז'קט שלי. "רוצה בירה?" הוא שואל. "בטח", אני מחייך בשמחה. שמח שהתוכנית הקטנה שלי עובדת. אני מתבונן בו כשהוא הולך למקרר. הוא לובש חולצת טריקו ומכנסיים קצרים. הוא נראה כל כך לוהט! הוא מושיט לי את הבירה. "תרגיש בבית", הוא אומר.

אני לוקח את הבירה, מצחצח את ידי על שלו. "תודה" אני אומר בחיוך פלרטטני. אני עומד סופר קרוב אליו…כמעט נוגע ללב. עם העקבים שלי, אנחנו באותו גובה. אני יכול לראות שהוא מסתכל למטה על הציצים שלי. אני מקווה שהוא יכול להריח את הבושם שלי.

אין לי מושג מה אני עושה, אני רק רוצה שהוא יגע בי וינשק אותי כמו שהוא עשה קודם. אני מסתכלת בעיניו בתמימות. הוא נראה עצבני. "אני שמח שאתה כאן" הוא אומר. אני מחייך בביישנות ונותן בו מבט פלרטטני.

הוא מתקרב מעט ומניח את ידו על המותניים שלי. אני עוצם את עיניי ופותח מעט את השפתיים. אני מרגישה את השפתיים החמות שלו נוגעות בשפתי. הוא מושך אותי אליו בחוזקה ומנשק אותי בלהט. אני פותחת את פי מעט והוא מקבל את ההזמנה מחליק את לשונו לתוך פי.

הפעם הנשיקה מרגישה אחרת. זה מרגיש מיני ואירוטי. הלשון שלו חוקרת את שלי בחושניות. אני יכול להרגיש כמה חזק הוא מחזיק אותי כל כך חזק. השדיים שלי נלחצו על החזה שלו. אני יכול להרגיש את הפטמות שלי בולטות אליו.

הוא מפסיק לנשק אותי ולוקח אותי ביד. הוא מוביל אותי לחדר השינה שלו והוא דוחף אותי בעדינות לכיוון מיטתו. שכבתי על הגב על המיטה שלו. הוא שוכב לידי, זרועו סביבי.

הוא מנשק אותי כמה פעמים ואז יורד למחשוף שלי כשהוא לוחץ את פניו בין הציצים שלי. הפטמות שלי בולטות ודופקות אפילו יותר. אלוהים… אני רוצה את הפה שלו עליהם! הוא מושיט יד ומחליק את ידו על החצאית הקצרה שלי ולוחץ לי את התחת.

אני מושיט יד ומרגיש את החלק הקדמי של המכנסיים הקצרים שלו. החומר הרבה יותר דק ממה שהג'ינס שלו היה ואני ממש מרגישה את קווי המתאר של הפין שלו הפעם. אין ספק שיש לו זקפה!

הוא מוריד מעט את הטופ שלי וחושף את הפטמות שלי. הוא לוקח אותם לתוך פיו ומוצץ אותם בעדינות בלהט. זה גורם לי להרגיש שיכור מתאוות! אני לוחץ את הזין שלו קצת יותר חזק.

הוא מושיט את החצאית שלי שוב הפעם בין רגליי. אני עוצרת את נשימתי כשהוא מתחיל לשפשף וללטף את הכוס שלי. זו הפעם הראשונה שנוגעת בי כך! אני מתחילה לנשום שוב פתאום, מתנשפת וגנחת קצת. אני יכול להרגיש אותו דוחף את איבר מינו על היד שלי בזמן שאני לוחץ אותו.

אנחנו מלטפים אחד את השני במשך כמה דקות. אלוהים זה מרגיש מדהים! "אני רוצה אותך" הוא לוחש לי. "גם אני רוצה אותך" אני לוחש ללא נשימה. הוא עוטף את אצבעותיו סביב הרצועה של תחתוני התחרה שלי ומתחיל לשלוף אותם. אני מרים את הישבן שלי כדי שהם מחליקים מיד. הוא מחליק מטה ומרים את רגלי ופורש אותן.

הוא מנשק את הירכיים הפנימיות שלי לאט ובעדינות, בכל פעם מתקרב יותר ויותר אל החריץ שלי. אני נושם לאט ועמוק, זה משגע אותי מרוב תאווה! לבסוף, הוא מעביר לאט את לשונו במעלה החריץ הלח שלי. כל הדרך לדגדגן שלי. אני מרגישה את התחושה הכי אירוטית שהרגשתי בחיי! זה הרבה יותר טוב מכל פעם שאי פעם נגעתי בעצמי.

אני לא יכול שלא לשחרר גניחה ולהתנשף קצת. הוא עושה את זה שוב. זה כבר מרגיש כאילו אני הולך לגמור! הוא פושט את השפתיים שלי באצבעותיו ומתחיל ללקק את הדגדגן שלי בתנועות קטנות מהירות. הוא יודע בדיוק את המקום! זה בדיוק המקום שבו אני בדרך כלל נוגע בעצמי.

אני מתחיל לגמור מיד, חופר את ציפורני בפרק כף היד שלו. הוא ממשיך ללקק וללקק בזמן שאני גומר, עד שאני מתחילה לנשום חזק. הוא עוצר, "גמרת?" "כן" אני עונה מצחקקת מעט בנשימה. "זה היה מהיר", הוא אומר.

הוא מחליק לידי ומוריד את המכנסיים הקצרים והתחתונים, ואז מוריד את הטי-שירט שלו. אני רואה את גופו העירום לגמרי. יש לו גוף יפה. כל כך סקסי! אני מעבירה את ידי על החזה הגדול שלו. העור השזוף בדבש שלו כל כך חם! אני מסתכל למטה על איבר מינו הזקוף. אני לוקח אותו ביד ומלטף אותו בעדינות. אני מפחדת לשרוט אותו עם הציפורניים הארוכות שלי. כשאני נוגע בו, אני יכול להרגיש שהוא מתקשה עוד יותר!

מאז שהוא ליקק אותי, אני חושב שהוא כנראה רוצה שאחזיר לך טובה. אני מחליק מטה ומחזיק את איבר מינו בעדינות. אני עוטפת את השפתיים שלי בביישנות סביב הראש ומזלזלת מעט. הוא גונח. יש לזה טעם מלוח. אני לוקח את זה עמוק יותר לתוך הפה שלי ומחליק אותו פנימה והחוצה. אין לי מושג מה אני עושה, אבל נראה שהוא אוהב את זה. אני לוקח את זה הכי עמוק שאני יכול אבל אני מסתיים קצת. הראש שלו מתנפח בפה שלי. בעודי מוצץ אותו ברכות, אני מעבירה את אצבעותיי על הבטן והחזה השעירים שלו. אלוהים הוא סקסי!

אני אוהב שהפין היפה שלו בפה שלי. זה כל כך אירוטי לדעת שאני נותנת לו כל כך הרבה הנאה. אני מושיט יד ומעביר את האצבע שלי בין השפתיים שלי. אני כל כך רטובה!

הוא עוצר אותי ומנחה אותי לשכב על הגב. הוא מוריד ממני את החלק העליון והחצאית. הוא הולך לעלות עליי בין הרגליים שלי. OMG, זהו. הוא הולך לשכב איתי! אני עצבני כמו לעזאזל, אבל אני רוצה אותו.

הוא מחליק את ראש איבר מינו למעלה ולמטה בין השפתיים הרריות שלי. "חכה" הוא אומר. הוא יורד ממני והתחיל לחטט נואשות במגירה ליד המיטה שלו. הוא מוצא קונדום, קורע אותו ולובש אותו.

הוא חוזר עליי ומתחיל לתמרן את ראשו שוב בין השפתיים שלי. אני מתנשף בכבדות מציפייה. הוא מתחיל להחליק את איבר מינו לתוכי. זה כואב. "אוו אוי", "לאט" אני מתחנן. הוא מושך אותו החוצה ומחזיר רק את הראש.

"את בסדר מותק", אנחנו לוחשים. "כן כן", אני מהנהנת בעצבנות. הוא מחליק רק את הראש בכמה פעמים. אני משתדלת מאוד להירגע. הוא מחליק אותו לאט עד הסוף. זה צורב, אבל אני מכריח את עצמי לא להתלונן. אני גונח מעט וחופר את ציפורני בגבו. "לעזאזל אתה צמוד" הוא לוחש לי באוזן.

הוא מתחיל להחליק אותו פנימה והחוצה לאט. זה עדיין צורב, אבל אני רוצה אותו בכל זאת. זה מרגיש כל כך חם שיש את האיש העירום הזה עליי, הזין שלו בתוכי. אני כל כך רוצה ליהנות מזה. זה כן מרגיש טוב. אני מנסה להתעלם מהכאב. אני גונח ומניע את המותניים למעלה ולמטה לאט. הוא מתחיל לדחוף קצת יותר חזק, גונח.

אחרי כדקה, הכאבים חולפים בעיקר וזה פשוט מרגיש ממש ממש טוב. זה מרגיש כאילו אני יכול לגמור שוב. בדיוק אז, הוא מתחיל לרטון ולחבוט בחוזקה. אני מרגישה את איבר מינו מתקשה ועבה בתוכי. אני חושב שהוא יגמור! הוא דוחף אותו עמוק. זה שוב כואב, אבל אני רק רוצה שהוא יגמור. הוא מסיים, נושם חזק.

הוא נשכב עליי לכמה דקות. אנחנו מתבלטים בלהט. זה הרגיש כל כך טוב להתבלבל איתו שכב בין הרגליים שלי.

לבסוף, הוא מרים את עצמו מעלי ומחליק את איבר מינו החוצה. זה מכוסה בדם, ויש קצת דם על הנרתיק שלי. הוא מתנשף קצת.

"היית בתולה?" הוא שואל, עיניו גדולות.

"כן" אני עונה בביישנות.

הוא מתיישב ומתיישב על קצה המיטה ופונה ממני.

"קורטני"… הוא עוצר לרגע. "בן כמה אתה?"

"כמעט שבע עשרה", אני עונה בענווה.
Escort Tel Aviv

נראה שהוא מתכווץ מהתשובה שלי.

"אני…אני…לא יודע…חשבתי שאתה מבוגר יותר…אתה פשוט כל כך…בוגר וסקסי" קולו של חרטה.

"לא היינו צריכים לעשות את זה… אני… אני מצטער." הוא אומר. "בבקשה… בבקשה, אף אחד לא יכול לדעת שזה קרה"

הנחתי את ידי על כתפו. "אל תדאג… גם אני רציתי את זה… אני לא אספר לאף אחד."

מעולם לא עשיתי זאת. נשארתי ידיד של איסה ואבא שלה, אבל הוא לא נגע בי שוב.

עד היום, אני זוכר את זה לטובה כחוויה האירוטית ביותר בחיי!