זהו המשך לסיפור שלי שכותרתו "אמא עזרה לפתור את הבעיה המינית המדומה של הבן". כשפיתיתי לראשונה את בני בן השמונה עשרה, ארני, גיליתי שהוא לא הבן הביולוגי של בעלי, ג'ורדן. זה היה בגלל שנאנסתי על ידי החבר לשעבר הנקמן שלי, אנדי, שני לילות לפני החתונה שלי. ארני היה הילד של האונס הזה. לא קיבלתי אישור גנטי. אבל פשוט על ידי השוואה בין התכונות הפיזיות של אנדי, ארני וג'ורדן הייתי צריך להגיע למסקנה הזו. ארני היה 6'3 אינץ' גבוה, כמו אביו האנס, אנדי והוא אפילו נראו כמוהו. ג'ורדן ואני היינו שנינו 5'8". הזין של ארני היה 7 אינץ' ארוך ונמדד אולי 5 אינץ' מסביב. ג'ורדן היה אולי 5 אינץ' ארוך, ובהחלט רזה יותר. ומבחינה טמפרמנטית ארני וג'ורדן היו שונים לגמרי. ג'ורדן היה אדיב ומתון וארני היה אגרסיבי ולעתים נראה אכזרי.

ג'ורדן ואני הלכנו לישון מוקדם, בסביבות 22:00. כרגיל, עשיתי לו את עיסוי הערמונית שלו. זה היה אמור להיות טוב לערמונית שלו בגילו. דחפתי אצבע אחת ואחר כך שתיים לתוך פי הטבעת שלו, מאתרים את הבלוטה ומעסים אותה. ג'ורדן נהנה מההליך והיה קשה. בעצם הייתי ג'ורדן מזוין אצבע. מצצתי ושיחקתי עם הזין שלו עם הלשון שלי עד שהוא הגיע לשיא.

חיכיתי שג'ורדן יירדם לפני שחמקתי כדי להצטרף לארני. התגרדתי לעזאזל. שכבתי במיטה שלו על הבטן. ארני התיישב על ירכי על ברכיו, לחץ את הזין שלו מטה ודחף לתוך הכוס שלי. מכיוון שהכוס שלי היה נמוך על המיטה, הלחיים התחת שלי היו קצת מפריעות, והזין היה בזווית כלפי מטה, רק חצי מהזין שלו בגודל 7 אינץ' היה בתוכי. אבל זה היה המיקום הטוב ביותר עבורי בתור ראש הזין שלו. פגע בנקודת הג'י שלי בכל נגיחה.

"מהר יותר, יותר מהר. אלוהים אדירים. סששיאיט. אוף. אאאאאאאאאא. הדקירות הקצרות הזועמות יצרו קצף לבן. קיבלתי את האורגזמה הראשונה שלי די מהר. לאחר מכן הרמתי את ישבתי על הברכיים כדי שארני יוכל לקבל את מלוא החדירה שהוא רצה. הזין שלו התרסק במהרה ברטיבות החלקלקה שלי ועדיין הצלחתי לקבל את הגמור השני שלי. אבל ארני לא היה קרוב לפוצץ את המטען שלו. התעייפתי. כדי לזרז את הגמירה שלו, לחצתי את הפיר שלו עם האצבע הקדמית והאגודל שלי בזמן שהוא נכנס ויצא מהכוס שלי. הזין שלו למעשה גדל וגרמתי לו לירות במטען שלו בחמישה חיקויים. לא לקח הרבה זמן עד שארני הבין שבמין אנאלי הספינסטר שלי יעשה בדיוק את אותו הדבר. במשך ימים התנגדתי לבקשותיו למין אנאלי והוא פתח עלי חרם מין. לבסוף נכנעתי שבוע לאחר מכן, וביקשתי שנלך עם זה לאט.

מתוך מחשבה שבקרוב יגשים את משאלתו, ארני התרגש במיוחד באותו לילה. החזקתי את ראש המיטה בזמן שהוא חבט בי בחדירה מלאה של 7 אינץ', בסגנון כלבלב. הוא טלטל את כל הגוף שלי בכל מכה. זה היה הפאקינג הכי אלים שהיה לי אי פעם. ובכל זאת, לקח לו עשר דקות להתפוצץ. בכוס הנפוח שלי. וואו!!! זה גרם לי להבין שכדי למנוע כל פציעה, אני צריך להיות בשליטה מלאה על כל שלב במין האנאלי שלנו. אחרי קצת מנוחה הסתובבתי לשכב על הבטן ואמרתי לארני לאצבע- תזיין את פי הטבעת שלי עם אצבע אחת ואחר כך עם שתי אצבעות. זמן מה לאחר מכן, הרשיתי לו לחדור לפי הטבעת שלי עם דילדו. בזמן שארני דפק אותי עם הדילדו למדתי לשלוט בספינסטר שלי, להדק ולהרגיע אותו כרצונו. ארני יצטרך תתאכזב באותו לילה כי זה היה אמור להיות רק חזרה.

ארבעה לילות אחר כך הייתי מוכן, וזה היה אמור להיות הלילה. ארני שכב במיטתו עם הזין הגדול שלו מזדקר. התמקמתי מעליו, בסגנון קאו-גירל הפוך. תומך בעצמי עם שתי ידיי על רגליו, נשענתי מעט קדימה, מרים את התחת שלי. ארני כיוון את ראש הזין שלו אל פי הטבעת שלי ואני לאט הורדתי את התחת שלי במורד כל הזין בגודל 7 אינץ'.

לא רציתי את "המפץ הגדול". כמו מה שהוא עשה עם הכוס שלי. עשיתי את הפאקינג. סובבתי מעלה ומטה את הזין הגדול, סובבתי וסובב את התחת שלי. דפקתי לאט את ארני הפכתי בסגנון קאוגירל במשך קרוב לעשר דקות לפני שנתתי לו להשתלט על הקטע האחרון. הרמתי את התחת שלי כך שרק ראש הזין נשאר בתוך פי הטבעת שלי, נותן לו את המרווח הדרוש לתרגיל המזוין שלו. הוא הרים את האגן שלו למעלה ולמטה, שאב את התחת שלי ממש חזק במשך שתי דקות לסיום.

ארני אהב פאקינג אנאלי אבל אני לא. לא עשיתי אורגז עם זיון אנאלי. אז תגמלתי אותו באחד כל חודש, תלוי עד כמה הוא שימח אותי במרווחים. עברנו שישה חודשים לסקס עריות ולארני כבר לא אכפת אם ג'ורדן רואה אותו לוחץ לי את התחת או נוגע בכוס שלי. ולא קיבלתי תגובה מירדן!!! לילה אחד ארני שאל אותי מה אני מרגיש לגבי שלישייה עם ג'ורדן. חשבתי שזה יכול להיות כיף. האמנתי שאוכל לשקר לגבי ההבדל במידות הזין שלהם אם אי פעם תעלה השאלה. כן. אני יכול פשוט לומר שלמישהו במשפחה שלי יש כמה גנים אפריקאים בקדמון שלנו.

לילה אחד אחרי שסיימתי לתת לג'ורדן את עיסוי הערמונית שלו, באמצעות דילדו קטן ומציצה טובה, הקנטרתי אותו על כך שהוא רוצה לזיין גבר אחר.

"כל עוד זה דיסקרטי ונמצא בתוך המשפחה, אני אהיה בסדר עם זה. אה….. אני יודע שאתה מזיין את ארני בצד. האם זה בסדר אם אצפה בפעם הבאה שאתה עושה את זה? ". אמרתי שאדבר עם ארני על זה.

זה היה אחר צהריים מאוחר ביום ראשון חם. הייתי נחוש לתת לג'ורדן הופעה טובה. האיש הטוב היה ראוי לכך. ג'ורדן ישב על הכורסה ליד הספה. התמקמתי על הספה לזיון כלבלב. רציתי להרשים את ג'ורדן אז אמרתי לארני שהוא יכול להיות קצת מחוספס איתי. הוא נחבט בי בחוזקה בכל חבטה. עד מהרה זה הפך ל"זיון מימי" עם ריצת מיץ מודה בצליל מציצה קבוע שהגיע מהכוס שלי בכל פעם שהזין נסוג. ג'ורדן הוציא את הזין שלו לאוננות. ומהר מאוד הוא זכה לראות את הנשימה, הצורחת, האורגזמה הענקית שלי בפעם הראשונה בחייו.

"תן לי לראות את הזין ה-9". הוא גם ממש עבה." ובכן! יכול להיות שאני טועה לגבי הגודל של הזין הזה. אחרי הכל, לא באמת ראיתי כל כך הרבה זין. נכון? ג'ורדן התחיל לשחק עם הזין המפלצתי הזה. הלכתי למטבח להביא משקה ומנוחה רציתי להראות לג'ורדן איך אני יזיין אנאלי את ארני.

כשחזרתי לסלון באמת נדהמתי מהסצנה שלפניי. ג'ורדן התמקם בסגנון כלבלב על הספה וארני מרח את חומר הסיכה שלי על הזין שלו ובתוך פי הטבעת של ג'ורדן. עמדתי שם והסתכלתי איך ארני לוחץ לאט את הזין שלו לתוך התחת של ג'ורדן. יותר מחצי מהזין שלו נכנס והוא התחיל "לנסר" משם. מה שהרשים אותי היה הזין של ג'ורדן. זה כבר היה קשה. תפסתי וליטפתי אותו. ג'ורדן קיבל את האורגזמה שלו וארני קיבל את האורגזמה שלו חמש דקות מאוחר יותר.

 

Culinary | Blog | Capital | Finance | Investment | Coach | Real Estate | Trade | SEO | HR | Companies | Financial Blog | Financial Advisor | Mortage | Guides | Broker | Consulting | Loan | AI | Career